1 februarie

Nu e de första februari, gud va månaderna springer iväg!! Har hunnit med mycke besök redan under dagarna som gått på denna vecka. Becca for och hälsade på Nova och Iza på måndag kväll och igår hade vi Sara på besök och ikväll har Sheela och Brittan varit här och umgåtts med oss. Becca hade så tur att hon fick en jättemysig hello kitty filt av Sheela och jag fick potatissnurror som vi ska äta till middag i morgon *mums* Tack så mycket Sheela ♥
Har dessutom anmält Becca till dans kurs i Kåge som börjar på tisdag, ska bli kul och se om hon gillar de =) Fick med oss Ida och My också =)
Hoppas alla mår bra, nu ska jag lägga mig och stretcha mitt onda ben!!


Från i måndags =)


Fick för sig att bada i diskhon =)


Becca med den fina filten =)


LYCKA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0