Tredje advent

Haft en skön och lugn hemmamys helg och de har varit sååå skönt =)
Mamma och pappa var förbi i lördags och jag hade beställt en julgrupp med henne,som hon gjort själv, och den va såå fin så nu pryder den köksbordet.
På lördagen blev de också bak av julgodis, mera knäck, rocky road och kola mums säger jag bara =)
Idag har vi varit ute och tittat på då pappan i huset skottade och sedan tog vi oss en skidtur. Becca åkte skidor och jag gick, skulle inte vilja veta hur de skulle gå om jag åkte längdskidor =)
Sedan efter middagen bjöd vi hit svärfars på adventfika och sedan gjorde jag och Becca julköttbullar.
En toppen helg med andra ord, nu snart börjar sista veckan innan jul och jag ska hinna med att handla och pyssla lite till och hoppas att alla sjukdomar som går håller sig borta från oss!!
Hoppas alla haft en lika underbart skön helg som vi!!
 
 
 
 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0