Juldagen

Juldagen sov vi lite väl länge allihopa och de blev lite stressigt men vi fick oss tillslut iväg till Myckle för att fira jul igen med Pers sida.
Hemma där blev de ännu mera mat, godis, mys och julklappsöppning =)
 
Tack så mycket Ola för mitt presentkort och tack till mina svärföräldrar för sängkläderna!!! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Annandagen jobbade jag 12-20 och for förbi och grattade min älskade syster på hennes födelsedag!!
När jag kom hem va Becca forfarande vaken och jag fick mysa lite med henne innan hon somnade.
När jag skulle kolla till henne innan jag somnade så var jag bara tvungen att ta kort =)
Hon låg och sov med ganska många av hennes julklappar =)
 
 
Idag har jag också jobbat och gjort lite mat när jag kom hem på rester av julmaten och så har vi haft soffhäng hela familjen!!
Imorgon har vi blivit bortbjudna till familjen Strandberg och de ska bli såå mysigt ♥
Bara komma hem från jobbet och duscha och sedan komma till ett dukat bord med underbara vänner, de ska bli mys!!
Ikväll innan Becca somnade så höll jag på att skratta ihjäl mig, hon satt och kissa och sa att hon va som pappa och när jag kom in såg de ut såhär:
 
 
Hahah så sött!!
Hoppas alla haft en underbar jul och fått umgås med sina nära och kära!!
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0