Underbara vecka med sol =)

Haft en riktig sommarvecka hela veckan förutom idag då de va riktigt hurvigt ute.
Jobbade mån - onsdag sedan hade jag tagit semester torsdag, fredag och de va de bästa jag gjort =)
Torsdagen hade vi familjen Lestander över på middag, supermysigt.
Fredagen blev de mys med Monkan, Tim och Ellie på dagen sedan efter middagen blev vi bjudna till grannarna på vinkväll =)
Lördagen va jag lite seg så de blev mest en mysdag med handling och grillning.
Idag har de inte hänt så mycket med de är lika mysigt det med!!
Imorgon väntas jobb men jag jobbar bara 3 dagar denna vecka sedan på torsdag blir de röntgen på morgonen sedan avfärd till Stockholm över helgen =)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0