Söndag hos moster

Idag har både jag och Per jobbat typ heldag och kväll. Vi båda började 10.00 och jag slutade 20 och Per 22.
Så lilltjejen fick en heldag med moster Frida.
De blev en cykeltur in till stan och där fick hon tydligen shoppa loss, fick en kjol, väst, byxor, munkjacka och kofta. Blev ordentligt bortskämd av moster Frida =)
Sedan hade de farit till nordanå lekparken och efter en massa lek blev de ica kvantum. De kom förbi mitt jobb och visade upp sig och sedan hade de myst resten av kvällen.
 
Tack såå himla mycket för idag Frida, Becca bara älskade det =) ♥
 
Självklart lämnade jag kameran med henne, men inte min nya, hon fick låna den gamla =)
 
Slush time på stan efter shoppingen =)
 
Blev blå om tungan =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Posera i den nya kjolen och västen, hon verkligen älskade dessa =)
 
♥Tack en än gång syster för allt♥
 
Ha de bra allihopa!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0