Påsken 2012

Har haft en riktigt skön påsk som vi tillbringat med familjen, torsdagen var jag så trött så de blev en lugn hemma dag med mys. Långfredagen blev vi bjudna på smörgåstårta i Myckle, de va mums, tack Ola ♥
Påskafton blev de också en vilodag med hockey för sambon. Påskdagen kom mina föräldrar och syster Frida hit med pizza som vi också blev bjudna på, tack igen Frida och mamma&pappa ♥
Idag har vi haft en hel dag ute i Krångfors med korvgrillning, fika, pulkåkning och fyrhjuling =) När vi kom hem blev de dusch och sedan ett besök hos Becca´s bästis Ida!! En toppen påsk med andra ord =)
Något som är ännu roligare är att jag ej har värk i benet och ryggen börjar kännas ännu bättre!! Här kommer lite bilder från våran sköna helg:


Våran lilla påsk kärring =)




Mitt fina sår, Per bytte bandage.




Becca binder flugor som farfar =)




Pulkåkning i Krångfors






De fina systrana =)






Fyrhjulings tjejen =)


Bästisarna =)


KRAM PÅ ER ALLA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0