Hemma =)

Har fått komma hem, Jippie =) Fick åka sambulans liggande och taxi från skellefteå till ersmark liggande igår, va hemma efte 16.30 och de kändes sååå underbart!!! Per har varit duktig och handlat och köpt lite kläder till Becca och svärmor har lagat upp en helmassa mat som nu finns i frysen och bara är att värma, de e guld värt!!! Tack Birgitta och tack älskade sambo för att du e så himla duktig!!
Kändes helt underbart att träffa Becca igen och få pussa och krama henne.♥ Vi gjorde lite påskpyssel efter middagen, måla urblåsta ägg =) sedan när hon skulle sova ville hon ej, tror hon va rädd att jag skulle försvinna igen så när hon fick lägga sig i min säng somnade hon som en stock. Idag blir de lugnt, kan ju inte göra så mycket, ska ju vila men de känns fortfarande jäkligt att inte kunna hitta på en massa skoj med lillfisen men de kommer ju så småningom. Imorgon ska vi till Myckle för långfredags mys, hoppas de ska gå bra att åka bil sittande. Sedan blir de lungt på påskafton och på påskdagen kommer Becca mormor och morfar och jag tror de hade tänkt att hjälpa till att städa=)







I morse då jag och Becca låg och mös i vardagsrummet berättade hon att hon var kär i Holger och att han också var kär i henne =) Sötnos, gulligt att hon e kär i sin kompis från dagis =) Holger är 2 år äldre än henne =)
Ha en toppen påsk allihopa de ska jag försöka med!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0