Trevlig helg!

Hela helgen har varit riktigt trevlig. I fredags hade vi jobbfest hemma hos Marie och gick sedan ut på allstars och owe´s en toppenkväll med massa skratt =) På lördagen blev vi bjudna på tacokväll i Ursviken med Emma & John och pojkarna, ännu en underbart trevlig kväll med mycke surr och skratt.






Sötnosarna =)

Idag har jag städat hela huset och renbäddat sängarna, skönt att de är gjort =) sedan for jag och storhandlade på Maxi och köpte skräpmat i Kåge. Nu blir de mys i soffan och några avsnitt av sons of anarchy, snacka om att Jax är mitt frikort =)





Imorgon ska jag in på röntgen, då är en grej bortgjord inför den stora dagen den 5 oktober. Hoppas alla får en trevlig söndagskväll!!! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0