Tisdag

Idag då vi vaknat var min sambo så himla duktig och gick ut redan klockan 8.00 och började klippa våran häck, när jag vaknat till och gjort mig klar gick jag och Becca ut och hjälpte till litegrann men då var han ju nästan klar =) Han är duktig min man!! For och jobbade efter lunch och vid 14.00 fick jag ett samtal som jag både väntat på samt inte, de va från ortopeden i Umeå och hon berättade att jag skulle få operera min rygg den 5 oktober, shit de e ju snart!! Så nu e de bara att förbereda sig på en stor operation och en hel del smärta. Så här kommer jag snart att se ut:


Bild lånat från google.

Men här kommer lite roligare bilder från idag =) Ha en bra kväll!! KRAM










Kommentarer
Postat av: Linda

Kan tänka mig att det säkert är blandade känslor inför operationen. Men samtidigt skönt att få det gjort!!! Önskar dig lycka till o hoppas på inte allt för mycke smärta för din skull!!! Stor kram till er <3

2011-09-15 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0