9 dagar kvar...

Nu är de 9 dagar kvar innan jag åker in för operation.. känns mer och mer nervöst har nog skutit det åt sidan för nu varje gång jag tänker på de fladdrar magen (mer än vanligt) =) Mia från ryggenheten ringde i fredags och berättade att jag skulle infinna mig på fyslabb klockan 08.00 på tisdag för att börja med alla prover inför onsdagen.
Annars har de varit en skön helg med både jobb och umgänge. Fredag kväll och lördag dag jobbade jag sedan kom familjen Wiklund förbi på middag och umgänge på eftermiddagen/kvällen. De ville hinna ses innan jag åker iväg =) Jag färgade håret på mamma och självklart ville Becca och få lite färg och denna gång lät jag de sitta i nästan 20 minuter men de syns knappt endå, kanske beror de på att hon har så mjukt hår?! Men hon var nöjd endå =)
Familjen for vid 22 och då var de en trött Becca som somnade direkt huvudet nådde kudden =)
Idag har vi mest bara dolat på, jag och Becca har gjort playdoo deg och bakat chokladbollar sedan gick vi ut och började plocka undan studsmattan men de gick inge vidare orkar inte ta lös fjädrarna =)
Nu sover lillan för kvällen och jag ska hälla upp en godis skål och se en film.  Här kommer lite bilder från helgen:




I mormors knä med färg i håret =)


Mys med Holly =)




Ville ha fläta idag visst blev den fin?! =)











Ha de bra!! KRAM


Kommentarer
Postat av: Linnea

Oj oj, snart är det dags. Hade gärna velat hinna ses.. Men vi har en febrig Iza här hemma...

2011-09-26 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0