Söndag..

har sedan i lördags sänkt medicinen till hälften och hela lördagen var jag stel och öm i hela kroppen men idag har de känns lite bättre men jag har varit trött..
Mina kära föräldrar kom förbi i afton och hälsade på och ät middag med oss, riktigt trevligt!! När man är sjuk saknar man sina föräldrar extra mycket hur gammal man än är =) Mamma hade plockat granris som hon satt i mina stora krukar på altanen bak och på bron fram, de blev superfint, tack mamma!! De hade också fixat lite andra grejor åt mig också och nu längtar jag tills vecka 47 då mamma & pappa ska komma hit och hjälpa till att julpynta =) *Jippie*


Gardiner till vardagsrummet


Text till tavellisten i hallen



Kakburk till köket =)

Å vad jag längtar, julen är verkligen min favvotid på hela året de e sååå mysigt =)
Mamma och pappa tyckte också att jag var väldigt sne när jag gick så de blir bra att träffa sjukgymnasten den 7/11 så han får hjälpa mig. Tycker ju själv att höger ben e mycket längre så de kan ju ha med de att göra, vi får se... Kan ni fatta att de snart är en hel månad sedan jag opererade mig, shit vad tiden går fort =) Förra månaden var jag otroligt nervös denna dag men nu e allt över förrutom värken och rehaben =)
Ha en bra söndag!!



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0