Lördag...

idag har de varit en bra dag på smärt fronten, de har kännts riktigt riktigt bra =) Jag och Becca fick se den första snön i morse och de va jättemysigt, blev bara lite ledsen att jag ej kunde gå ut med henne =( men fick riktig julkänsla, tur mamma ska hjälpa mig att pynta =)
Mange och pojkarna kom förbi idag så Becca fick leka av sig med Gustav å Harry, sedan tittade också farmor, faster och farbror förbi men va tvungen att åka ganska fort då farfar troligen åkt på ryggskott =(
Nu sitter lillstumpan å myser med popcorn och tecknat sedan blir de natta för henne och jag tar nog fram lite choklad och myser en stund framför teven =)


Den första snön =)






Visst e jag rak då jag sitter =)

Hoppas alla har en bra lördagskväll!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0