Huvva

Idag har jag och Becca haft en helt och hållet mysdag tog sovmorgon och mös i soffan med frukost =) Sedan gick vi ut och lekte i de underbara höstvädret och gick förbi dagis och hälsade på.
Vi köpte hem skräpmat till middag och mös lite till sedan blev de att fara och lämna min älskling i Myckle för övernattning hos farfar´s. Fy f*n va jobbigt de var att lämna henne känner nu också medan jag skriver att tårarna trycker på =(




Underbara höstfärger




Mamma älskar dig sååå mycket min underbara älskling!!!




Några av kompisarna på dagis =)





Imorgon bär de av till Umeå och inläggning på lassarettet, min kära sambo följer mig och de känns riktigt skönt att ha honom med. På onsdag e den stora dagen och jag måste erkänna att jag e riktigt nervös och magen fladdrar ordentligt och tårarna ligger och trycker... Vet inte hur jag kommer att må men om jag har en bra dag kanske jag försöker mig på ett inlägg. Ta hand om er allihopa!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0