Ett kärt återseende =)

Oj så undebart de var när klockan slog typ halv ett och min svärmor mina snygge sambo och min underbara dotter kom in genom dörren =) Fy vad jag sakna dem... Becca va lite smånervös först sedan kom pussarna och kramarna och de orden jag saknat "mamma jag saknar och älskar dig" Fick undefär samma ord från min underbara sambo också =)

 

Har också fått träffa min läkare idag och hann var verkligen nöjd med mig och hur rak han fick min rygg. For på röntgen efter mina främmande farit och kommer att få se dem senare. Men som sagt 15 kotor stelopererade med stag och 30 skruvar ni kan ju tänka hur de ser ut =) Har haft lite mera värk idag och imorgon funderar de på att ta bort edan och börja med tablett medicinering.. får se hur de känns...

Nu iafton har jag varit ut på en liten promenad och prov mätt mig på en konstig mätsticka här och tydligen e jag 175 cm nu =) Snacka om skillnad från 167,5 till 175 =)

 

 

 

Nu blir de kaffe sedan vila!! KRAM


Kommentarer
Postat av: Linnea

Va härligt att få se dig ståendes på kort, efter operationen. du är en stark kämpe :-)

Ring om du vill prata, annars syns vi snart! Kram från oss

2011-10-10 @ 19:59:14
Postat av: Linda

De va så roligt att höra att operationen lät som att den hade gått bra!!!

Förstår dock att du saknar familjen. Ja fy bubblan va stark du är för ja gissar att de känns, ser så ut :)

Kommer ju inte att känna igen dig eller iallafall få nackspärr nästa gång vi träffas ;) Hoppas att bedövningen värkar bra o att allt läker och blir perfekt nu!!! De låter ju helt galet med 15 kotor o 30 skruvar, inte konstigt om du känner dig överkörd!!! Ta hand om dig nu, massa kramar från oss

2011-10-11 @ 19:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0