Vårdcentral och bilåkning...

Idag har jag haft en vilodag pga att jag visste att jag skulle åka bil till vårdcentralen, var lite nervös för de men de gick relativt bra lite ont i vissa gupp men de funkade.. väl på VC gick de riktigt bra tog ett litet blodprov och träffade en sköterska som tog bort min tejp och tyckte att jag skulle få vara utan den sååå skönt =) Sedan behöver jag ej ha mina stödstrumpor längre och de känns som en befrielse nu ska man bara försöka raka dessa ben, som sagt Becca har ju faktiskt sagt denna komentar: "Mamma va mycke skägg du har på benen" =) Jag har ju levt med dessa sedan operationen och skulle ha de i 4 veckor efter så de har hunnit växa lite hår =) Imorgon tar jag min sista imohep och de känns också bra, magen e lite öm efter 28 sprutor..
Här kommer lite bilder på mitt 47 centimeters ärr jag ska lära mig leva med, men jag tycker de ser fint ut, han har varit duktig på att sy:




Jag har tydligen fått två skulderblad som sitter nästan symmetriskt och en sån sak gör mig överlycklig!!!



Ha en bra kväll!! KRAM



Kommentarer
Postat av: Linnea

Va härligt att äntligen få ta bort tejpen... och att medicineringen minskar.. :-) Tack för senast! Hoppas innehållet smakade bra :-) kram

2011-11-03 @ 08:35:59
URL: http://firstbabyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0