Torsdag och fredagsmys!!!

I torsdags efter jag varit hos sjukgymasten kom Tina, Alice och Hugo hit för en lekstund och pepparkaksbak =) Gud så söta Alice och Becca e tillsammans =) Alltid kul för barnen att få leka och vi vuxna att få prata!!


Fina Alice!!


Gladskiten Hugo!!

Idag har jag haft mina föräldrar och bror här hela eftermiddagen och kvällen, de stod julpyntardax på menyn och snacka om att jag har fått de mysigt och rent här hemma! Tack så JÄTTE mycket mamma & pappa, de var guld värt!! ♥ och så var de toppen mysigt att få umgås med broder, de var ett tag sedan ♥
Snacka om att vi hämtade en över peppad Becca på dagis, hon har ju väntat hela veckan på att morfar´s ska komma och ta fram tomtarna =)


Becca blev supernöjd med sitt julpimpade rum =)










Ja jag har tagit fram granen också =)








Jag och min kära mor!!



Nu ska jag mysa i soffan och bara njuta av hur mysigt de e hemma!! Ha de bra!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0