Tisdag med besök =)

Dagen började med ett träningspass på Reko sedan gick vi på stan och både jag och Per hittade jackor plus att Per hittade nya täckbyxor =) jag blev jättenöjd med min jacka, den e röd och fin =) har tyvärr ingen bild.
Sedan blev de bilbesiktningen och svarten gick igenom galant och de kändes skönt!!
Hade tur som fick främmande som kom med mat i afton, Marie, Brittan och Sheela kom och umgicks med oss, de va riktigt trevligt och Becca var så uppe i varv så hon kunde inte somna förren de farit =) Fick en jättefin blombukett och en stor låda med skumtomtar *mums* Tack så mycket för sällskapet och tack Sheela för att du dammsög hela huset och duschade min lilla dotter!! ♥









KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0