Sjukgymnast och lite inhandling

Har träffat min sjukgymnast 2 ggr nu och de känns bra, han är fruktansvärt imponerad av min rygg, både hur den såg ut före och efter. Idag ville han dessutom visa upp mig för sin kollega och de båda var imponerade av att jag kommit så långt bara 1 månad efter op =) Man kanske ska inse att de e en ganska stor grej jag gjort. Har ju som sagt problem med höger ben och höft och så som sjukgymnasten förklarade det så har ju min kropp varit installerad på ett gångsätt i 14 år och på sex timmar förändrades allt!! Inte konstigt att alla muskler är i oordning =( Har dessutom slutat med oxycontinet och har fått lite mer värk men de e uthärdligt, har ju kvar neurontinet. Ska börja träna till veckan. Medans jag var där så var Becca och sambon på stan och gick runt så då passade jag på att köpa Becca´s jul & nyårs klänning, hon blev supernöjd hade ju valt den själv =) Har tyvärr inget kort då hon provade men lånade från Lindex hemsida:








Tror de kommer att bli toppen =)
Sjukgymnasten tyckte också att jag skulle försöka mig på små promenader ute så då var jag ju tvungen att köpa nya skor och tur som jag hade så hade sambon börsen med sig =) Blev nöjd med mina köp, ordentliga vinterskor samt ett par lite roligare  =)





Imorgon kommer familjen Lestander/Burman hit på middag och de ska bli riktigt mysigt!! Nu ska jag mysa i soffan och leta julklappar online, har ju lyckats görs klart julkort och 4 julklappar, bra av mig =)
Här kommer en bild på min rygg idag, Becca tog den ikväll:



Och en bild just innan lillan la sig ikväll =) Ha de bra allihop!! KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0