Lussebullsbak mm =)

Iafton kom min kära svärmor hit och hjälpte mig med Becca och då passade vi på att baka lussebullar, pepparkakor, saffranskaka samt kanelkaka, mums =) snacka om att de luktar gott hemma hos oss!!! Becca tyckte de va kul i början sedan var de mest roligt att äta deg =) Men nu har jag frysen full och 1 advent är välkommen!!

Ryggmässigt mår jag väl si och så, ryggen är rak och fin men mitt j*vla ben och höft gör så att när jag varit igång ett tag så blir jag sne och de känns inge roligt. Men sjukgymnasten säger ju att de ska bli bättre så de hoppas vi på.. kanske ska försöka att ta de lugnt men man vill ju göra lite också, men de e ju bara 1 ½ månad sedan jag gjorde operationen.. bara att bita ihop och träna =) Har dessutom snart helt slutat med starka smärttabletter, då kommer jag kunna köra bil igen =)









Ha de toppen!!! KRAM

Kommentarer
Postat av: I love Kissie

Oj oj, har ljuger man oxå. ..."försöka att ta de lugnt men man vill ju göra lite också"...Det är nog bara Pappan i hemmet som får jobba...och rebban. Per borde röstas fram som årets man! Och det där i slutet, fortsätt ät tabletter så håller vi vägarna säkrare, iaf fram till sommaren ;-)

2011-11-22 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0