Helgen!!

Helgen har varit riktigt trevlig med mycke surr och prat =) I fredags kom familjen Lestander/Burman på tacokväll och godismys, alltid trevligt och, så som Becca väntade  och väntade på Nova och Iza =)





På lördagen for vi till Myckle och åt middag med sambons familj, riktigt gott som alltid =) Vi passade även på att dra lott om vem vi ska ge julklapp åt så nu e de klart, bara inhandlingen kvar =) Var bara tvungen att ta kort på salladsfatet:





Har även tagit småpromenader varje dag och de känns helt okej ikroppen. Jag är ju en social människa men jag känner att jag orkar inte lika mycket nu som förrut, blir fort trött och de e lite ledsamt =( Har också mycke värk på morgonen men de ska väl bli bättre... Idag har de varit en lugn dag, vi firade ju både svärfar och sambo igår =) känner att jag behöver en lugn dag/kväll och så börjar sambon jobba 22 ikväll. Hoppas alla haft lika trevlig helg som vi!!Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0