Härlig dag

Idag på morgon var jag tvungen att ringa runt på olika bilreperatörer pga att våran kära bil vägrar starta, självklart ska sånt ske samtidigt som allt annat... startar inte ens med starthjälp =( så de blir väl en dyrsmäll...
Men sedan blev dagen roligare då Linnea och flickorna kom och hälsade på, blev så överraskad, gissa vad jag fick av familjen Lestander/Burman?! En korg fylld med gosaker och annat =) gud så söta ni är, TACK!!!




Fin va?? =)

De hade också med sig en massa gofika, gissa om de va gott med saffransbullar =) nu får julen komma!!



Min läkare i Skellefteå ringde idag och skulle kolla av hur de går och jag fick prata av mig lite, han tyckte de verkade gå riktigt riktigt bra för mig med tanke på vad jag gått igenom och han trodde att min snehet berodde på att musklerna var starkare på den sidan och att de troligtvis är något knas i höftvridningen men att de skulle nog lösa sig hos sjukgymnasten men att jag skulle förbereda mig på mycke träning och ömhet med tanke på att min kropp varit van att gå så i ungefär 11 år, de ta ju en stund att fixa till de =) men jag känner mig besviken att jag är sneare nu än på lassa men jag är väl uppe för mycket... måste lära mig att vila även hemma, de sa ju läkaren också...
När Becca kom hem från dagis vid halv tre blev hon överlycklig av att finna Nova och Iza här och var väldigt nyfiken på Izas gips =) En toppendag som avslutas med ännu mera besök av Sara som snart kommer =) Per är nu och skjutsar Becca till farfars hon ska sova där och vara med dom imorgon pga att dagis e stängt, men de gjorde inte henne något hon va supernöjd med att få fara till farfars =)


Stackars liten men hon e snabb på att krypa =)


De tre snyggingarna!! Våra sötnosar, visst har vi världens finaste tjejer Linnea?! =)

Ha en toppenkväll, de ska vi!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0