Första advent är nära :)

En kompis tipsade om denna bloggsida för ett bra tag sedan och jag brukar titta in där då och då pga att hennes blogg är väldigt mysig. Nu ikväll/natt då jag tittade in så upptäckte jag denna intressanta adventskalender, titta in vettja =)

http://itsahouse.blogspot.com




Annars rullar allt på som vanligt här hemma, var på mitt första riktiga gympa pass med sjukgymnasten idag och de gick bra men de var tufft, har förstått att mitt högra ben kommer att ta tid att fixa till.. men de e inte omöjligt =) Har dessutom varit ute och gått varje dag sedan jag var där sist och inser att de är bra för mig, JA ni läste rätt, hon som hatar motion säger att de e bra och tilloch med väldigt skönt =)

Jag har också fixat de mesta julklapparna och julkorten kom i postlådan idag och väntar på att bli skickade =) Gud vad jag börjar få julkänslor nu, tur att mina föräldrar kommer nästa fredag och hjälper mig med att göra mitt hus juligt mysigt!!!
Ha de toppen!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0