Vilken dag!!

Idag har jag varit ledig och det har varit riktigt skönt. Vi började morgonen med lite utelek redan vid 9.00 sedan in och packa lite grejor och bege oss till Helena, Oliver och Max. Där fick barnen leka av sig och jag fick en redig dos av nybebis =)









Sedan for vi hem och lagade lite mat och fick matfrämmande av Monkan, Tim och Oliver. =) En riktigt fartfylld dag med massa bus och lek.





Efter ett besök i lekparken for Monkan och barnen hem vid 19,30 och Becca somnade 19,50 tror nog att hon va lite slut efter all lek =)
Annars är allt som vanligt förrutom att jag har ganska ont i ryggen just nu men jag tror de kan bero på att de blåser ganska kallt, hoppas de blir bättre snart ska ringa till Umeå på tisdag och höra hur de ligger till med operationen. Hoppas alla har de bra!! KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härlig dag ni har haft!!! När ska du komma o få en stor dos av nybebis (som inte är så ny längre strax ett halvår) här då ;)Kram kram

2011-05-13 @ 21:29:22
Postat av: Frida

Hej! Patrick är dålig i ryggen nu, men han hälsar att han är på när han blivit bättre! Kom bara ihåg att påminna för vi är familjen med rätt dåligt minne..!



Jag har redan haft två (superbra) lediga dagar, men alltså bara två kvar också... Jag jobbar heltid med journätter, så ibland kan man få till schemat och arbetsveckorna riktigt fint! Värre andra veckor dock...



Vart var det du jobbade!

2011-05-20 @ 23:07:38
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0