Tiden som varit...

har mest handlat om jobb, jobb och jobb =) men lite annat roligt har vi också hunnit med. I fredags var Becca hos tandis och det gick superbra, hon var så duktig på att gapa =)



De enda tandis anmärkte på var att hon hade tuttbett så nu blir de bara tutte till kvällen, de har gått riktigt bra faktiskt.  Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbat helg. Var riktigt skönt att ha en lugn dag, fick sällskap av Helena och Oliver efter lunch, mycket trevligt både för oss och barnen =) Helena hade en sååå fin mage, hon ska ha smått den 26 mars man blir nalta sugen =)



Sedan kom mina svärföräldrar en stund och surrade samt hjälpte mig att måtta ut vart jag skulle sätta väggordet i vardagsrummet. Nu blir de att titta runt på nätet samt plocka bort tvätt, sedan sängen =) KRAM!!


Beccas nya dekoration =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0