En dag i stugan i Kattis!!

Har varit hela dagen och kvällen i stugan och grejat på med farmor, Ola och Åsa. Vid middagstid kom Per och Fredde också och fiskade och tog hem båten till stan. En riktig toppen dag. Har nästan nyss fått i säng lilltjejen som inte somnade i bilen hem från myckle =)
De enda tråkiga med denna dag är att jag blir så besviken på mig själv att min rygg inte pallar de den gjort för något år sedan måste nog inse att jag har ganska ordentlig skolios men de e inte roligt att känna sig som en 80 åring med ryggproblem när man e 29 =( men men de blir väl förhoppningsvis bättre när jag får komma och operera mig =)
Hoppas alla andra också haft en bra dag!!
KRAM
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0