Byskemarknad

Idag passade vi på att fara på byskemarknaden, vi mötte upp Gabban och barna samt Åsa och hennes barn.
Riktigt trevligt och vi fick med oss spindelmannen och hello kitty hem =)
Följde med Gabban hem och käkade lunch med dom och surrade en stund. Medans jag var där ringde mobilen och de var dr Michell från ortopeden i Umeå, han ville gärna träffa mig och undrade om han kunde få ta sig an min operation då min ordinare läkare inte jobbar i umeå längre, snacka om att jag blev nervös, när vi lagt på skakade mina händer. Usch de börjar bli verkligt de här =( men de är ju de jag vill också. Men nu ska jag göra mera röntgen plåtar och träffa denna Michell. Fortsättning följer...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0