Tjejkväll

Igår kväll träffades vi några tjejor hemma hos Gabban på tällåsen, de va en riktig toppenkväll med massa snaskätande, surr, skratt och minnen =) Nu har vi bestämt att vi MÅSTE börja ses igen en gång i månaden, och de ska bli såå trevligt.. nästa gång blir i mitten av januarie hemma hos Martina =)









Idag har jag haft en upp och ned dag, kännt mig på ganska pissigt humör och haft värk till och från och självklart går de ut över familjen och då mår man ännu sämre.. ska poppa mig lite popcorn och se lite tv och hoppas att jag har en bättre dag imorgon, de tror jag att jag kommer att ha pga att de e fredag, sambon e ledig och broder ska komma på besök =) Ha de bra!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0