LUCIA

De är något speciellt att fara på lucia på dagis =) Becca var taggad i morse och de var sååå söta allihopa!!


Påväg till dagis i morse, självklart med ljuset i högsta hugg =)











När jag varit och hämtat Becca kände jag mig lite peppad på att göra lite julgodis och pyssel och jag kände mig ganska pigg i kroppen så jag och lillhjärtat gjorde knäck och chokladkola =) Sedan gick hon ut med pappan i huset och skottade och då passade jag på att göra älgköttbullar och provade på att göra biffar fyllda med VB ost, de blev supersmarriga enligt både mig och Becca =) Men nu blir de att bara vila ska ju till sjukgymnasten imorgon samt träffa tjejorna för mys och surr på kvällen =)







Hoppas alla haft en toppen lucia!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0