Annandag jul

Denna dag firades hemma hos mina föräldrar med god mat och sällskapsspel, en toppen dag med andra ord =) Becca fick träffa tomten igen och fick ännu mera packet, hon måste ha varit supersnäll i år =) Måste påpeka att jag vann 1 omgång av BUZZ, glöm inte de Peder!! =)
Nu är julen slut för i år och den har varit alldeles underbar, mycke mat och trevligt sällskap.. har nog gått upp några kilon kan jag tänka mig =) Hoppas alla andra också haft de bra!! Här kommer lite bilder från idag:












Fotograf: Becca
























Becca ville promt att vi skulle bädda sängen med de nya sängkläderna =)

Nu blir de att slappa  KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Peder

Du vet att det var min julklapp till dig, att du fick vinna i ett spel, en gång, men inge mer. :D

2011-12-26 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0