4 advent!!

Fjärde advent idag och mindre en en vecka kvar till jul, känns såå mysigt!! Tror allt är klart, ska ju inte ha jul hemma så all matbestyr behöver jag ej tänka på, men jag har gjort revbensspjällen =)
I fredags innan jag hämtade Becca på dagis tog jag fram alla julklappar, gissa om hon blev överlycklig då hon kom hem?! Synd bara att hon missade tomten men han hade ju skrivit ett brev =)
Idag så har snön börjat komma igen och de blir såå himla fint ute. Bjöd hem farfars på adventsfika och de luktar så gott hemma då de luktar glögg =) Självklart gick farfar, pappa och Becca ut och gjorde en stor och fin snögubbe i den perfekta snön =)







Ha en skön söndagskväll allesammans!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0