Sista semesterdagen...

Den sista semesterdagen spenderades hemma med storfrämmande av Isabelle, Algot, Frida och Holly. Riktigt trevligt att ses de va alldeles för länge sedan jag träffade Isabelle och Algot. =)
Sedan stannade Frida på middag de blev tacos och de va grymt gott *mums* efter det styrde vi kosan mot Bygdsiljum och hjälpte mamma & pappa att sätta upp lite väggord i deras ny renoverade hall, de blev sååå fint =)
Nu sitter jag här och Becca somnade i bilen och var bara att bära in och min kära sambo sover också, väntar på att se nyaste avsnitten av True blood och laddar inför att börja om att jobba i morgon, känns sådär men de ska bli skönt att få lite rutiner igen, speciellt med att äta lite bättre, tror jag gått upp minst fem kilo under dessa veckor =)













Ha de bra allihopa!! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0