Ännu ett år äldre =)

Tydligen har man fyllt år idag nu är de bara ett år kvar till de stora 30 =)
Har snart avverkat första veckan som gräsänka har ju min kära sambo i Polen för tillfället där han jobbar och sliter, de har riktigt fint väder och upp mot 30 grader varmt så lite avis e man =) Rebecka saknar pappa väldigt mycket och när han satt sig i taxin i måndags så började hon gråta, stackars liten, men då är de tur man har skype så man får prata med varandra =) Jag saknar honom också man känner sig lite som en fjortis när man tittar till skypen lite nu och då och väntar på att han ska ringa =)
I veckan har vi passat på att baka så de finns hemma lite fika och igår gjorde vi chokladbollar med färgat pärlsocker och när Becca såg att jag minsann kunde färga socker så tyckte hon att jag var fantastisk som kunde fixa de =) man ska ta till vara på denna tid då man är den stora idolen de kommer att komma en tid då man inte e lika populär =)
Här kommer en liten bild på våra små bollar:



Nu blir de att försöka sova för att orka med en ny arbetsdag. Ha de så bra!! Kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis i efterskott!! Hoppas din dag blev fantastisk :-)

2011-08-26 @ 11:45:48
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0