Underbara Söndag

Efter att lillan varit sjuk med feber och hosta hela veckan så var de underbart att få umgås med Gabban och småpojkarna idag, både för lillan och mig =)











Annars har vi också hunnit med att fira Ola som blivit ett år äldre och bytt däck på "min" bil som bara fick 3 sommarskor ett däck hade tydligen punka så de blev inlämnat åsså får jag hämta upp de imorgon. Känns riktigt skönt att jag är ledig två dagar till innan jag går på jobbveckan med jobbarhelg =)


Becca lite febrig men ville endå klä upp sig och fara å fira Ola =)

Nu ikväll har vi hunnit med en liten cykel tur där vi plockade  lite påskris och när vi kom hem påskpyntade vi lite, idag när Harry & Gustav va här passade vi på att pyssla lite så Becca gjorde två små påskpynt av kottar vi hittat ute =)







Ha en bra söndag´s kväll allihopa!! KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0