Veckan som varit...

Denna vecka har gått riktigt snabbt, i onsdags var jag och becca bjuden på middag hos Gabban och pojkarna passade bra när Per hade eftermiddag =) Vi blev bjuden på en jättegod kyckling och pasta sallad, tack så mycket =)


Gustav


Harry & Becca

Sedan på torsdagen följde Sara med mig hem efter jobbet riktigt roligt att ses de är tyvärr så himla långt mellan gångerna så man har sååå mycket att prata om =) De va ju också hockey premiär jag är inte så intresserad men de va synd att de förlorade..



Fredagen och lördagen var de mysdagar oj så skönt med en mys helg vi har bakat och ätit gott =)
Idag har jag varit och röstat de hoppas jag ni alla har gjort?! =) Sedan for jag och Becca och hälsade på Sara, Anton & Holly, längesedan vi sågs och lilla Holly har ju också blivit stor =) for hem och gjorde go middag och nu blir de att slappa.. Är ledig i morgon också pga att dagis har stängt. Ska nog passa på att umgås med Monkan. =)




Holly



Var bara tvungen att ta ett kort på min fina blomma jag fick av mamma & pappa när jag fyllde år, den e så vacker iaf hösten är i full blom =)



Ha en skön söndag!! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0