Host, snörvel och mys helg =)

Jag har varit både snorig och slut hela helgen men vi har endå passat på att göra både de ena och de andra =) Fredagen blev de fredagsmys för hela slanten plus smink kväll =)





Lördagen for jag och Becca och hälsade på Helena och Oliver. Tyvärr glömde jag kameran =( Vi for ut i skogen på berget och gick runt och tittade och självklart skulle lillan drutta en en pöl med vatten =) Lördag kväll blev lugnt och jag somnade i soffan =) I söndags for jag och Becca och hälsade på i Bygdsiljum och sedan följde vi mormor och morfar och gratta "små" tvillingarna som blev 9 år!! De va ju nyss 4:a =)




Linus


En av födelsedags flickorna Amanda!


och den andra tjejen som fyllde år Wilma =)







Nu ska jag stoppa lillfisen i duschen sen blir de nog sängen känner forfarande av förkylningen. Ha en bra kväll!! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0