Snö

Äntligen kom snön eller vad tycker vi?! =) Blev väckt av lill hjärtat på torsdag morgon av att hon skrek: "Mamma, mamma kom de snurrar" och jag undrade självklar vad de va som snurra =) Men hon drog med mig till köksfönstret och visade mig att de va vitt ute =) Min första tanke, FAN jag har sommar däck =) men de löste sig ändå, lillan va då supernöjd!







I lördags kom Gabban & pojkarna förbi och vi köpte pizza till middag, Gabban hamnade med Per i soffan efter maten för de va ju hockey, jag e inte lika intresserad =) De e så mysigt å  se hur bra våra barn leker tillsammans inge tjafs och inge bråk på FYRA timmar de e bra gjort =)







Idag har vi varit ute en stund sedan bara tagit de lugnt ätit god middag och myst med godis och dricka till Shrek =) Nu sover lillan för ett bra tag sedan och jag ska snöra mig i soffan med en bra bok, ha en bra kväll!! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0