Aj aj...

När jag skulle hämta Rebecka från dagis i eftermiddag så gjorde lill tjejen sig illa i foten. Hon trampade in en spik som gick genom skon och in i foten =( Dagis har bytt staket och de gamla ligger kvar utanför med alla spikar i, inte bra.. de blev många tårar och arga blickar på spiken i staketet. Men nu ikväll har hon då kunnat gå på foten och varit glad. =)


Aj aj på lillfoten!!

Här kommer också lite bilder från förra veckan:


Hjälpte mamma att städa bilen jag passade på att stänga in henne i skuffen =)




Spelar "innebandy" med pappa =)





Nu ska jag stoppa in lillflickan i pyjamas och söva henne =) Ha en bra kväll!! KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Stina!

Mia är nitton blir snart tjugo, och nu är det ju knappt 2 veckor sen hon opererades, men de säger att allt har gått bra. Hon känner själv stor skillnad, men är ju fortfarande ganska öm och sängliggande. Hon tränar att gå varje dag och det blir bättre och bättre. Ibörjan ska man låta bli att bära, jag tror de rekomenderar inget över 3 kg, sen ska man vara försiktig det första halvåret och inte springa, cykla, hoppa, ramla osv....

Hoppas du blev lite klokare iaf =) Jag kan inte så mycket men det fanns en jätte bra bok om en tjej som hade gjort operationen, ska kolla vad den hette



Kram Camilla

2010-10-07 @ 20:27:32
URL: http://camillapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0