Julen närmar sig =)

Ihelgen har jag och Becca, mest jag =) gjort ett pepparkaks hus, riktigt mysigt var de att känna pepparkaks lukten och veta att julen närmar sig. Jag jobbar nästa helg så vi passade på att få lite advent känsla i helgen =)
Känns skönt att jag gjort bort Beccas julklappar och har bara ikvar några små klapp inköp sedan kan jag mysa för hela slanten =)










Litet men fint =)

Idag for jag och Becca och hälsade på familjen Burman/Lestander, Becca har tjatat över att få träffa bästisen Nova =) de va så söta i telefonen i morse " få jag va med dig?" " Ja" =) de är såå himla roligt att de är så bra vänner med tanke på att jag och Linnea varit vänner sedan vi var bebisar också =)





Nu väntar en ny arbetsvecka och ett Umeå besök på fredag, då får jag domen ang min rygg operation. Håll tummarna allihopa =)



Ha en bra kväll!! KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0