Frisören

Idag har vi haft en hel dag hemma i Bygdsiljum samt att Rebecka fick fara och klippa sig hos min frisör som jag hade när jag va liten, Gunbritt i Burträsk. Becca skötte sig jättebra och allt gick smidigt och fort =)


Före frisören...








Slut resultatet =) Med lite rosa färg i luggen =)


Måste bara berätta att lilltjejen våran är sååå duktig har börjat sova i sin egen säng igen och går på pottan och gör både det lilla och de stora =)
I morgon är vi också lediga tillsammans jag och lillan pga att dagis är stängt men jag klagar inte känns skönt att få vara hemma bara vi två och mysa tillsammans =) Ha en bra kväll!! KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni skulle ha hört av er!!! Ja e ju bara hemma, hade varit kul o ses :)

2010-11-02 @ 22:28:25
Postat av: Peder

Skönt och höra att Gunbritt "skötte sig jättebra och allt gick smidigt och fort". :D

2010-11-03 @ 01:22:03
Postat av: Till Peder

Menade ju att de va Becca som skötte sig jättebra =) Måste ändra =)

2010-11-03 @ 08:51:09
URL: http://rebbansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0