Leo´s lekland..



Efter lunch i söndag´s for jag och Rebban till Leo´s lekland. Där mötte vi upp Gabban, Gustav och Harry samt Maria, Ragnar och Märta. Jag har inte haft så roligt på länge, vi lekte i nästan 3 timmar, snacka om att jag har träningsvärk idag =) Efter all lek så fick barna äta middag där, riktigt bra mat och trevligt sällskap =) Rebecka blev helt salig när hon kom dit och de va nonstop hela tiden där. När vi kom hem så tittade syster Frida och broder Peder förbi en sväng, tycker faktiskt lite synd om min bror som alltid måste hjälpa oss med datorn när han kommer, tack för att du finns brorsan, du e BÄST!! =) Efter de for hem där kring halv åtta blev de gonatt för Rebban och hon sov nonstop till åtta i morse, hon va nog slut =)
Idag har jag jobbat hela eftermiddagen och kom hem för typ en timma sedan och sitter nu och planerar inför renoveringen i tvätt stugen, Per har redan hunnit lägga golvet medans vi var på Leo´s, de blev superfint. =)
Här kommer lite bilder från Leo´s:




Märta & Harry


Gustav














Gustav, Rebban och Gabban =)


Ha en bra måndagskväll!!
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0