ikea och påsk..

Oj vilke som vi inte köpt än är tvättmaskinen och torktumlaren, gud så härligt de kommer att bli med en ny och fräscht fint väder vi haft idag, man riktigt njuter =) Helgen som varit va riktigt trevlig, fredagen spenderade jag med Linnea och Lisa. Vi for på Calles och käkade och drack gott, tack för en riktigt trevlig kväll!! =)
Lördagen blev en lugn och slapp dag och på söndagen i snö ovädret for jag och sambon till ikea och shoppade loss till tvättstugan, men annat smått och gott dök också ner i vagnen =)  Riktigt skönt att vara på ikea en söndag, inte så himla mycke folk.. nu e jag riktigt peppad på att göra klart i tvättis, de enda som fattas att köpa e tvättmaskin och torktumlare  =)
Snart e de påsk också få se om de dyker upp några små påsk kärringar i morgon, vi har laddat med godis =) Jag e iaf ledig i helgen och hoppas på bra väder så man kan vara ute. Hoppas alla får en bra onsdagkväll, tyvärr e de ju inge Greys ikväll, vad ska man då göra?!


påskpyntar =)






Slut resultatet =)



KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0