Före & efter

Här kommer bilder på frisyren =) Jag blev jättenöjd men de tog tid... två dagar =) Tisdag 2 timmar och idag 4 ½ timme =) lite ont i baken =)

FÖRE:


EFTER:




Var tvungen att vara vaken inatt  för att Rebecka har fått nässelutslag på hela kroppen =( pratade med sjukvårdsrådgivningen men de tyckte att de va lungt men hon har inte kunnat sova natten till idag och idag har de blivit mera så efter jag klippt mig for jag till vårdcentralen och fick träffa en läkare och fick utskrivet loratadin och kortison salva, så nu hoppas jag hon får sova inatt ♥
Ha en bra kväll!! KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj va olik dig du blev :) Blev jätte fint :) känns de inte lite ovant? kramar

2010-07-07 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0