Första veckan efter semestern..

Veckan har gått fort.. började jobba i Tisdags och de gick riktigt bra, dagen gick fort =) Rebecka fick sova hos farfar´s . Sedan blev de jobb onsdagen och så var jag ledig i torsdag´s då blev de en mys dag med lillan vi for till lekparken på förmiddagen och träffade Elias och hans mamma, de tyckte Rebecka va roligt =)


Elias & Rebecka



Sedan kom mormor och morfar på besök och då blev de fika och bad i poolen och en massa lek =) Per var tvungen att fara och jobba i Piteå med övernattning så i dag då jag började jobba tog jag Becca med mig till favvomoster Frida så de fick umgås en hel dag de hade promenerat ner till nordanå och titta på ankorna =) Tack Frida för att du ställer upp!! ♥ Självklart lämnade jag kameran med henne =)


Promenad mot nordanå, Becca hade orkat gå själv hela vägen från degerbyn till nordanå ♥










Börjar bli lite trött i benen tror jag =)






Två trötta tjejor =)

Nu blir de att slappa en stund och ladda inför jobbarhelg =)
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0