Snö, snö och underbar julkänsla :-)

Oj va vackert de är ute idag :-) måste bara vakna till lite mera sedan bär de av med Rebban ut i snön :-) Har börjat planera inför julen, jag älskar att vara ute i god tid, har redan köpt klart julklapparna till Rebecka men de kommer säkert att slinka ner någon till :-)
Tidigare i veckan var vi på vårt första föräldramöte, tyvärr är de sparkrav som gäller och vårat dagis och snäckan kommer att flytta upp till skolan, samt kommer vi att förlora våran kokerska :-( men kommer vi med ett annat sparförslag för 4 miljoner var de bara att höra av sig. Tycker de känns riktigt tråkigt pga att de e så otroligt fin utemiljö här nere på vårat dagis samt att ha egen kokerska är ju guld värt :-) Ett till förlag kommunen hade var att våra kära barn bara fick gå skola i Ersmark till årskurs 3, hur kul känns de att skicka sin lilla dotter som ska börja 4:an till Kåge?! Men man får se vad som händer.
Klippte Rebecka igår pga att hon ska ta dagis kort på onsdag, tyvärr klippte jag de alldeles för kort :-) kommer att minnas de varje gång jag tittar på dagiskorten :-)

 Före

 Efter :-)

 

Ikväll har vi faktiskt barnvakt och ska gå ut och äta bara jag och Per, känns riktigt trevligt va länge sedan man gjorde något bara jag och han :-) Vad händer för er alla andra då??!





Ha en underbar helg!!
KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Peder

Otroligt shysst frilla! Kommer göra sig fint på kort. :D

2009-10-24 @ 17:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0