Halloween!

på lördag lär de väl springa små troll och häxor häromkring, tur att jag bunkrat upp med godis för dem :-) I morgon är jag ledig pga att jag går mot jobbar helg, vi ska bara mysa hela dagen imorgon har jag bestämt, ska göra god mat och bara umgås med min lilla familj :-)
Nu i afton har vi suttit och gjort en halloween pumpa tillsammans, Rebban tyckte de va jätteroligt tills pappa hennes karvat ut hela ansiktet på den, då blev de ledsen blick :-)



  





I går tog Rebban dagis kort, hoppas de blev fina, då kanske man kan ge bort ett kort i julklapp till någon :-)
Nu ska jag ta hand om tvätten!! Ha en bra kväll...

KRAM!!





Kommentarer
Postat av: Peder

Helloween måste vara en billig helg för dig, Stina. Du behöver ju inte spöka ut dig för att skrämma skiten ur ungarna. fniss

2009-10-30 @ 19:50:47
Postat av: Stina

Va rolig du e brorsan :-) Tack för den :-)

2009-10-30 @ 20:38:56
URL: http://rebbansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0