En månad till jul...

.. oj va tiden flyger fram.. har tyvärr inte uppdaterat min blogg på länge pga att jag inte orkat.. en nära vän har just förlorat sin dotter  :-( ♥♥ Älskar dig Emma!! ♥♥

Annars flyter allt på som vanligt, Rebban blir större och större.. har fått dagiskorten och hon blev JÄTTE fin :-) Igår hade vi familje mys med både apelsinpynt och filmtajm på nya projektorn, Rebban va super nöjd :-)

  

har snart gjort bort alla julklappar, har bara två kvar.. känns riktigt skönt, då kan man bara njuta :-) ska pynta till helgen samt fara med Rebban på skyltsöndag. Har gjort en tavla till vardagsrummet ikväll, Per hjälpte mig med ramen men jag sköt fast tyget :-)



Få hoppas snön kommer snart, saknar den. Nää nu ska jag fortsätta slå in julklappar samt försöka få dottern att somna.. Ta hand om er!!







 KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0