Våren är här..

Ska försöka göra en snabbresume om vad som hänt i våra liv :-) Rebban fick hälsa på farbror doktorn i måndag´s, lillhjärtat hade öroninflammation så de blev penicillin i dagarna fem. Väldigt spännande att försöka få i henne penicillinet :-) Hon fick sista kuren i fredag´s och verkar vara på topp igen :-)
Valborgs firarde i vi Kåge med grillat och mys vid elden. Riktigt trevligt, synd bara att jag jobbade dagen efter :-)





Helgen har varit en riktig utehelg, och vilket underbart väder vi haft. Här är våran baksida för en vecka sedan:



Och denna igår:



Snacka om att solen gjort sitt :-)
Vi har haft Rebban´s farmor och farfar här hela helgen, så Rebban skulle ha någon att leka med medans mamma och pappa tvättade hela huset samt cykelhuset och friggeboden två varv, snacka om att jag har träningsvärk :-) så om två veckor blir de målning för hela slanten :-)  Självklart stod det grillning på menyn hela helgen, kyckling på lördag och hammisar idag :-) mums va gott , nu känner man att sommaren är på intåg :-) Rebecka´s farmor har varit så snäll och krattat hela våran tomt, ett stort JÄTTETACK till henne :-)



 På språng :-)








Nu kallar sängen efter en hel helg ute i det underbara vädret, tror jag fått lite färg i mitt bleka ansikte :-) Ta hand om er!!

KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0