Halloj..

usch va dålig jag varit på att uppdatera :-) Har varit så mycket i veckan, har ju börjat jobba igen, de är riktigt roligt :-) Förra veckan hade vi ju som sagt mammaträff, men Helena och Oliver kom inte, men som tur va kunde Anna Caritha komma med lilla Charlie.

 Svårt att få med alla på kort :-)

 Rebban och Charlie

   



I måndags började jag jobba första dagen, de kändes riktigt bra, men gud vad man saknar lillhjärtat :-) På kvällen för jag på tjejfika hos Gabban, de va jag, Gabban, Martina och Monkan, gud så länge sedan vi sågs allihop, hade ju hur mycket som helst att surra om :-) En perfekt dag :-)
Tisdagen hade jag också förmiddag och på eftermiddagen bakade jag bullar, gobitar och jämtkakor, så nu är de bara tårtorna jag ska göra inför födelsedagen :-) Martina med familj kom förbi på tisdags kvällen, jag fick hur mycket barnkläder som helst av dem. TACK SÅ MYCKET!!! Så efter att lillan och småtjejorna fått leka av sig och jag nattat Rebban så satt jag mig och började gå igenom kläderna.



Hittade hur mycket fina kläder som helst.
Onsdagen jobbade jag och sedan hälsade jag på Emma och lilla Knut i Kåge, de va riktigt trevligt. De måste vi försöka göra oftare :-) Tack Emma för kaffe och fika :-)
Lillan har varit jätteduktig hela veckan, hon har sovit enda till halv sju på morgonen. Har varit så skönt att få sova flera timmar i sträck.
I går va jag ledig, men jag passade på att städa huset och tvätta, ett onödigt ont :-) På eftermiddagen passade vi på att fara och hälsa på Rebban´s farmor och farfar.
Idag blir de nog en slappar dag sedan börjar jag jobba klockan 15.00, har jobbar helg. Hoppas allt är bra med alla!!! Ha en underbar helg!!!



KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0