För 1 år sedan..

.. denna tid låg jag på BB i Skellefteå och andades lustgas :-) Min lilla älskling ville komma till världen på beräknat datum, men tyvärr hann klockan bli 00.43 innan Rebban föddes, så hennes dag är imorgon :-) Låter som en klyscha, men gud va tiden gått fort. :-) Min lilla bebis är inte så liten längre. Morgondagen innebär massor av fika och paket för lilltjejen, ska bli så roligt att se henne äta tårta för första gången :-) Nu ska jag pyssla på lite hemma sedan göra klart tårtan. Ha en underbar kväll allesammans!!


Några minuter gammal :-) 3065 gram och 49 cm lång.


Badning på BB


Tre dagar gammal.


Våran älskling!!!

Skriver mera i morgon.
KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0