Midsommarhelgen...

Helgen har varit jättebra. Midsommar firade vi i Kåge med vänner, jättetrevligt, supergod mat både kött, kyckling och lax *mumma* jag gjorde världens godaste tårta till efterrätt, hittade receptet i Buffé tidningen, ett tips att testa :-)

  

 Timme man





 Tårtan :-)

  



 Jag & Fredde

Midsommardagen spenderade vi på Bureå camping, Rebban´s farmor, farfar, faster och farbror hade husvagnen där. Riktigt mysigt med husvagnsliv, god mat och väldigt trevligt sällskap.







 



 Rebban & farmor

Söndagen blev en lugn dag, Per for till stugan och jag å Rebban bara myste på förmiddan. Efter lunch kom Gabban och lilla Harry förbi på kaffe och surr.







Nu är de en ny arbetsvecka och jag har ca 4 veckor kvar till semester, gud va jag längtar :-)
Hoppas alla har haft en trevlig midsommarhelg, de har vi :-)
Måste lägga ut några bilder till, de e på några av mina fina blommor :-)









Ha en bra kväll, ska lägga mig strax och läsa Stieg Larsson "män som hatar kvinnor".

KRAM!!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycke ;) Nä har inte gjort hårförlänging... de e bara äkta clip on löshår :)

Såg ut som att ni hade en bra midsommar!! Kramar från oss

2009-06-23 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0